Testu bat

Hezkuntzan Haur Hezkuntzako irakasle moduan aritu orduko nire hausnarketak eta,nire ustez,
interesgarriak diren hainbat baliabidea (olerkiak, bideoak, web orriak,...) eskaintzen dizkizut.
Eta,ekarpenenak gure badituzu egin, hemen duzu tartea.Umeen eskola euren etxea ere.
Egin salto matxinsalto!


lunes, 7 de mayo de 2012

Maite Zaitut

"Necesidades en la infancia y en la adolescencia" (Felix Lopez) liburua irakurri dut; gainera, horren harira, orian dela aste batzuk beste hausnarketa bat publikatu nuen, "Disziplina induktiboa" (gogoratzen duzue, ezta?). Liburuaren autoreak umeen beharrak aipatzen ditu: behar fisiologikoak, behar mentalak, emozionalak,... Eta autoreak askotan aipatzen du, nola umeei "kutsatu" behar zaiela munduari buruz begirada positiboa (“No hay bienestar personal y social sin estar reconciliados con el mundo, el ser humano y la vida”), eta, era berean, askotan pentsatu izan dut zein zaila den hori, gaur egungo panorama ikusita; orduan, konturatzen naiz, "lehen" askok eta askok bizitzen zutela gure panorama txar hori, eta orain berdin edo okerragoa jarraitzen dutela... 

   " El cariño, para mí, es tan importante como comer."

Horregatik gero eta gustorago entzuten dut: "Maite zaitut", Pirritx eta Porrotxen kanta

No hay comentarios:

Publicar un comentario